Polskie forum Genesis
http://genesis-klatka.tk/forum/

MULTIMEDIA - koncert Genesis w Chorzowie (21.06.2007)
http://genesis-klatka.tk/forum/viewtopic.php?f=17&t=652
Strona 6 z 6

Autor:  patrycjap [ Śr maja 27, 2009 6:26 pm ]
Tytuł: 

mac600 napisał(a):
Kormix napisał:

Cytuj:
Ktoś nareszcie wrzucił filmik, na którym widać pamiętną błyskawicę z końcówki LoC:


Masakra!!!! :zakrywa: To było przepiękne.....




Oj tak. Tego się już nie da powtórzyć.

Autor:  Bingola [ Śr maja 27, 2009 9:10 pm ]
Tytuł: 

patrycjap napisał(a):



Oj tak. Tego się już nie da powtórzyć.


Nie da się, bo na następny koncert chłopaki przyjeżdżają do Warszawy na rozpoczęcie EURO 2012. Stadion ma mieć dach, więc "No more fuckin' deschtsch"!

Autor:  patrycjap [ Śr maja 27, 2009 10:22 pm ]
Tytuł: 

Bingola napisał(a):
patrycjap napisał(a):



Oj tak. Tego się już nie da powtórzyć.


Nie da się, bo na następny koncert chłopaki przyjeżdżają do Warszawy na rozpoczęcie EURO 2012. Stadion ma mieć dach, więc "No more fuckin' deschtsch"!




Trzymam Cię za słowo, że będą na rozpoczęcie EURO :) Przypomnę ten Twój post w odpowiednim czasie ;)

Autor:  Kormix [ Śr maja 27, 2009 10:41 pm ]
Tytuł: 

Bingola napisał(a):
Nie da się, bo na następny koncert chłopaki przyjeżdżają do Warszawy na rozpoczęcie EURO 2012. Stadion ma mieć dach, więc "No more fuckin' deschtsch"!


W Gdańsku dachu nie będzie, więc sie da! :D

Autor:  Bingola [ Cz maja 28, 2009 6:32 am ]
Tytuł: 

patrycjap napisał(a):



Trzymam Cię za słowo, że będą na rozpoczęcie EURO :) Przypomnę ten Twój post w odpowiednim czasie ;)


OK. Zaczynam zbierać kasę. Nie na bilet, ale na honorarium dla zespołu. Jak myślicie - bańka wystarczy? Jeżeli tak, to zgłaszam się do Milionerów!

Autor:  giewus [ Cz maja 28, 2009 7:33 am ]
Tytuł: 

Niebywałe że filmiki jeszcze spływają - wystarczy wpisać genesis chorzow :)

Autor:  płociu [ Cz maja 28, 2009 8:47 am ]
Tytuł: 

Bingola napisał(a):
Jak myślicie - bańka wystarczy? Jeżeli tak, to zgłaszam się do Milionerów!


Na honorarium pewnie tak... ale co z oprawą, logistyką, wodą mineralną w garderobach? :D

Autor:  MJJ [ Cz maja 28, 2009 9:30 am ]
Tytuł: 

Kormix napisał(a):
Ktoś nareszcie wrzucił filmik, na którym widać pamiętną błyskawicę z końcówki LoC: http://www.youtube.com/watch?v=xMKeUW1LMYw! :)


Niezłe, dobrze się zgrało z końcówką utworu.

Autor:  patrycjap [ Cz maja 28, 2009 11:57 am ]
Tytuł: 

Bingola napisał(a):
patrycjap napisał(a):



Trzymam Cię za słowo, że będą na rozpoczęcie EURO :) Przypomnę ten Twój post w odpowiednim czasie ;)


OK. Zaczynam zbierać kasę. Nie na bilet, ale na honorarium dla zespołu. Jak myślicie - bańka wystarczy? Jeżeli tak, to zgłaszam się do Milionerów!



Lepiej nie pisz o honorariach dla zespołu, bo jeszcze tak w kontekście tego otwarcia EURO ktoś pomyśli, że tu są zmowy na jakieś propozycje korupcyjne ;) Proponuję, jak już chcesz się tak poświęcić, to zalicz kilka teleturniejów i zorganizuj porządny koncert... może jeszcze coś grosza starczy na rozproszenie zbędnych chmurek ;) w końcu niektórzy mają nawet taką moc sprawczą, więc wierzę w Twoje możliwości, że wtedy żaden fuckin' descz się nie pojawi.

Autor:  giewus [ Wt mar 09, 2010 12:56 pm ]
Tytuł: 

Lata mijają a na YT wciąż są te niezapomniane chwile i to w bardzo fajnej jakości (jak na YT).

http://www.youtube.com/watch?v=vxmHSeQWN2o

Kurcze wciąż marze o jakimś multicamie niczym to co mają fani U2...

Autor:  Fox [ Śr maja 05, 2010 1:14 pm ]
Tytuł: 

Mam coś, co Was ucieszy.
Niemalże trzy lata "po" odnalazłem na jednym z CD-R'ów klip wideo wykonany przez znajomego, zrobiony podczas "Mamy", pozwoliłem go sobie również wrzucić na YT.
Do obejrzenia tutaj.

Ja, rzecz jasna, podobnie jak większość z nas, stałem dużo bliżej sceny, na wprost Phila :lol:
Zainteresowanych odbiorem pliku o objętości 259 MB zapraszam do kontaktu... :o

Autor:  Kormix [ Śr maja 05, 2010 1:28 pm ]
Tytuł: 

Mniam <ślini się> ;)

Strona 6 z 6 Strefa czasowa: UTC [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/